دسته‌بندی نشده

جشن سورپرایز خبر بارداری

جشن سورپرایز خبر بارداری

 با گذشت زمان و مشغله ی کاری زیاد ، افراد برای داشتن لحظاتی خوش و ماندگار، از مناسبت های برای جشن گرفتن و دورهمی با دوستان و آشنایان استفاده می کنند. یکی از این مناسبت ها، اعلام خبر بارداری ( جشن سورپرایز خبر بارداری ) به اطرافیان است. تولد یک نوزاد، می تواند بهانه ی خوبی برای جشن های مختلف باشد.

علاوه بر این، جشن سورپرایز خبر بارداری می تواند این اتفاق را برای همیشه ماندگار کند. برای برگزاری یک جشن باشکوه، تصمیم گیری در مورد دیزاین محیط برگزاری جشن، وسایل پذیرایی از مهمانان، لباس مناسب برای خانم و آقا، سفارش فیلمبردار و عکاس و یک کارت دعوت، اهمیت زیادی دارد. گاهی می توان گیفت ها و هدایایی را نیز برای مهمانان در نظر گرفت. به طور مثال، می توانید باکس سورپرایز خبر بارداری به همسر یا مادر بزرگ و پدر بزرگ را از فروشگاه نی نی کلیپس تهیه کنید.

برای دعوت مهمانان جشن سورپرایز خبر بارداری، مهم‌ترین افرادی را که دوست دارید شادی این اتفاق جذاب را با آن‌ها جشن بگیرید، انتخاب کنید. حضور افرادی که از شنیدن این خبر قلبا خوشحال می شوند و جذابیت جشن خبر بارداری را برایتان مضاعف می کنند، به ثبت شیرین این اتفاق در دفتر زندگی‌تان کمک می کند.

شما تنها یک فرصت دارید تا بارداری خود را اعلام کنید. بنابراین، مهم است که جشن سورپرایز خبر بارداری را چگونه تدارک ببینید. زمان اعلام بارداری بستگی به خود افراد دارد. اگر برای اعلام فوری خبر راحت نیستید، می توانید چند ماه صبر کنید. البته در این شرایط گاهی تغییر ظاهری در زنان خودبخود این خبر را به دیگران اعلام می کند. بسیاری از افراد، حداقل تا پایان سه ماهه اول صبر می کنند، سپس این خبر را به دیگران اعلام می کنند. دلیل این امر این است که با پیشرفت بارداری، خطر سقط جنین کاهش می یابد. هنگامی که بارداری در هفته سیزدهم خود قرار دارد، خطر سقط جنین به میزان قابل توجهی کمتر می شود، بنابراین زنان احساس راحتی بیشتری می کنند تا اخبار بارداری خود را با دیگران به اشتراک بگذارند.

سورپرایز خبر بارداری

سورپرایز خبر بارداری

اعلام خبر بارداری به همسر

کنار هم قرار دادن ایده های خلاقانه اعلام بارداری به چیزی شبیه به یک هنر تبدیل شده است. اولین اصل در اعلام خبر بارداری، مخاطب است. اعلام خبر بارداری به شریک زندگی بسیار متفاوت تر از اعلام این خبر به دیگران است. شما میتوانید چند جشن کوچیک داشته باشید اولین آن هم قطعا سورپرایز خبر بارداری به همسرتان ، پدر فرزندتان است. شما میتوانید در این جشن دو نفره خاطره انگیز از باکس سورپرایز خبربارداری برای همسر و یا کارت خبر سورپرایز بارداری برای همسر استفاده نمایید، همچنین برای خبر بارداری به پدر بزرگ و مادربزرگ هم میتوانین از باکس سورپرایز خبر بارداری مخصوص پدر بزرگ و مادربزرگ همسر استفاده نمایید

برنامه ریزی برای جشن سورپرایز خبر بارداری

ایده جشن سورپرایز خبر بارداری می تواند به اندازه ی یک عکس، ساده و هوشمندانه باشد، یا اینکه می تواند به اندازه ی برگزاری یک جشن تعیین جنسیت، خلاقانه به نظر برسد. در برگزاری جشن، انتخاب تم و اکسسوری های تزئینی باعث برگزاری جشنی چشم نواز می شود. انتخاب رنگ های شاد برای این مناسبت، انتخابی هوشمندانه و در عین حال جذاب است. اگر تم ملایم را برای محیط جشن خود می پسندید، حریر آرایی می تواند دیزاین فوق‌ العاده ای ایجاد کند. انتخاب گل آرایی یا بادکنک آرایی نیز به سلیقه ی مادر آینده بستگی دارد.

به همین منظور، فروشگاه اکسسوری های جشن های بارداری و کودک نی نی کلیپس، با اکسسوری های تزئینی جذاب خود، آماده ی ارائه ی تمامی لوازم مربوط به جشن سورپرایز خبر بارداری می باشد. شما می توانید با خرید لوازم از این فروشگاه اینترنتی، زیبایی خاصی به فضای جشن‌تان ببخشید.

جشن سورپرایز خبر بارداری

جشن سورپرایز خبر بارداری

در جشن سورپرایز خبر بارداری، انتخاب یک عکاس حرفه ای، قدم بعدی برای ثبت خاطرات این جشن به یاد ماندنی می باشد. با کمی هزینه می توانید از یک عکاس بخواهید تا تصاویر این روز هیجان انگیز را برای شما ثبت کند. بدون تردید، این انتخاب، ارزش هزینه ای که می کنید، را دارد. اگر در تهران هستید ما پیشنهاد می کنیم به آتلیه ترمه که یکی از بهترین آتلیه های کودک و بارداری https://studioterme.com/ می باشد که در شرق تهران واقع است ، مراجعه فرمایید. شما میتوانید با مراجعه حضوری و یا دیدن پیج اینستاگرام استودیو نمونه کارهای آنها را ملاحظه نمایید.

اعلام خبر بارداری به همسر

فهمیدن باردار بودن می تواند یکی از تکان دهنده ترین، هیجان انگیزترین و شاید ترسناک ترین لحظات زندگی شما باشد، به خصوص اگر اولین بار باشد که این حس را تجربه می کنید.! در حالی که بسیاری از مادران آینده، نمی توانند این راز را به اندازه کافی برای برنامه ریزی یک جشن بارداری زیبا از شریک زندگی خود پنهان کنند، برخی از آنها، سال هاست که این فرصت را در سر می پرورانند و می خواهند یک راه عالی برای غافلگیری شریک زندگی خود پیدا کنند.

یکی از ایده ها برای جشن سورپرایز خبر بارداری به همسر پنهان کردن تست بارداری است. تست بارداری مثبت خود را در جایی قرار دهید که می دانید همسرتان با آن برخورد خواهد کرد. راه دیگر این است که با یک تیشرت سفارشی او را غافلگیر کنید. می توانید تیشرتی با متنی مانند hello daddy برای همسر خود سفارش دهید.

گاهی می توان این خبر را با یک کتاب اعلام نمود. به طور مثال، کتابچه راهنمای عملی برای پدران جدید می تواند همسر شما را غافلگیر کند. شما حتی می توانید خبر بارداری خود را با خرید لوازم سیسمونی کوچک، مثل یک دست لباس یا یک جفت کفش نوزادی و یا یک پستونک به دیگران اعلام کنید.

اگر خلاق هستید و به کارهای هنری علاقه دارید، می توانید خودتان یک کارت هدیه درست کرده و با نقاشی و یا متنی زیبا این خبر را به همسر خود بدهید و یا از کارت سورپرایز خبر بارداری استفاده کنید.

یک ایده ی دیگر برای یک جشن سورپرایز خبر بارداری دو نفره، استفاده از یک باکس پر از شکلات به همراه یک متن کوتاه در آن است. شکلات یا شیرینی مورد علاقه شوهرتان را تهیه کرده و با یادداشت خبر بارداری او را سورپرایز کنید. اعلام این خبر با این باکس می تواند شیرینی خبر را دو چندان کند.

همچنین می توانید از تصویر اولین سونوگرافی جنین برای اعلام خبر بارداری خود به همسرتان استفاده کنید. البته این روش برای خانم هایی که ۳ ماهه ی اول بارداری را پشت سر گذاشته اند، بهتر است؛ چون در سونوگرافی تصویر واضح تری از جنین دیده می شود و می توانید بر روی یکی از مدلهای استند عکس سونوگرافی بارداری قرار دهید. حتی می توان سونوگرافی را به کارت تبدیل کرده و برای پدر و مادر خود و همسرتان ارسال کنید.

ایده ی دیگر، پخش صدای ضبط شده از ضربان قلب جنین است که می تواند همسر شما را به وجد آورده و او را بسیار غافلگیر کند. با این کار، لذت شنیدن زیباترین ملودی دنیا را به همسرتان هدیه داده و او را به شوق آورید.

برای برگزاری یک جشن سورپرایز خبر بارداری دو نفره، بدون اطلاع همسرتان، کیکی متناسب با این خبر سفارش داده و او را غافلگیر کنید. تدارک یک شام دونفره می تواند این جشن را خاطره انگیز کند.

اعلام خبر بارداری

اعلام خبر بارداری

فروشگاه اینترنتی نی نی کلیپس در تهران به عنوان یکی از بهترین مراکز معتبر خرید وسایل (انواع آویزها، آلبوم و شجره نامه خاطرات بارداری تا کودکی ،باکس سورپرایز خبر بارداری،  استند عکس سونوگرافی بارداری ، بادکنک های تعیین جنسیت ، بمب دود زا ، درخت تعیین جنسیت بارداری و… ) ، تم جشن تعیین جنسیت بارداری و اکسسوری های فانتزی اتاق کودک  را در اشکال مختلف و متفاوت عرضه می کند. شما می توانید با خیال راحت و بدون خارج شدن از منزل، به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت نمایید. را می توانید از این فروشگاه به صورت آنلاین خریداری نمایید.

 

 

 ۰۲۱۷۷۵۲۷۶۸۳

۰۹۳۰۹۰۳۳۲۱۲

nini_clips@   

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.