جشن بارداری, جشن تعیین جنسیت, دسته‌بندی نشده

جشن سورپرایز تعیین جنسیت بارداری

جشن تعیین جنسیت

جشن تعیین جنسیت بارداری؛ سورپرایزی بزرگ

 

جشن تعیین جنسیت بارداری به عنوان یکی از جذاب ترین جشن ها در ایران شناخته می شود. از چنین مناسبت و جشنی می توان به عنوان فرصتی برای ثبت خاطرات به‌یادماندگار استفاده کرد. برای برگزاری این جشن نیاز به آماده کردن مقدماتی از قبل است. اگر به فکر برگزاری این جشن هستید حتماً تم جشن و مدل برگزاری خاصی برای آن در نظر بگیرید. فهم و درک چیستی و ماهیت جشن تعیین جنسیت قبل از برگزاری آن ضروری است. برگزاری جشن تعیین جنسیت بارداری شور و اشتیاق فراوانی را برای پدر و مادر کودک آینده به ارمغان خواهد آورد. علاوه بر آن، آشنایان و دوستان نیز نسبت به نتیجه این جشن هیجان زده هستند.

 

جشن بارداری در ایران

 

جشن تعیین جنسیت به چه صورت برگزار می شود؟

معمولاً آشنایان و دوستان نزدیک پدر و مادر آینده به تدارک جشن تعیین جنسیت می پردازند. انتظار اطرافیان برای فهمیدن نتیجه به هیجان و حساسیت این جشن می افزاید. اگر خواهان برگزاری جشن تعیین جنسیت هستید، بهتر است از قبل با افرادی همچون: خواهر، مادر و یا دوست نزدیک خود مشورت کنید و با یک برنامه ریزی خاص، پیش بروید. اگر به فکر برگزاری تعیین جنسیت بارداری هستید، حتماً به پزشک یا مسئول سونوگرافی اطلاع دهید که مایل به دانستن جنسیت کودک خود نیستید. اغلب یکی از اطرافیان و نزدیکان پدر و مادر آینده جواب تعیین جنسیت بارداری را دریافت می کند. حال اگر خود شما مسئول تدارک جشن هستید، ابتدا تدارکات لازم را ببینید. سپس پاکت نتیجه سونوگرافی را به مسئول دیزاین تحویل بدهید تا کیک و بادکنک سورپرایز جنسیت کودک را متناسب جشن آماده کند.

 

 

چگونگی برگزاری مقدمات جشن تعیین جنسیت

 

مراجعه به سونوگرافی قبل از برگزاری جشن تعیین جنسیت بارداری بسیار ضروری و الزامی است. برگزاری جشن تعیین جنسیت در سال های اخیر بسیار رواج یافته است. به همین خاطر، مسئولین سونوگرافی نتیجه را در پاکتی در بسته در اختیار افراد قرار می دهند. پس از تحویل آن نسبت به انجام و برگزاری مقدمات جشن اقدام کنید.

 

تعیین کردن روز جشن تعیین جنسیت بارداری از الزامات است

 

انتخاب روز اولین و مهم‌ترین نکته‌ای است که باید در هنگام برگزاری جشن تعیین جنسیت به آن اهمیت دهید. بهتر است روزی را برای جشن در نظر بگیرید که مهمان هایتان بتوانند بدون هیچ دغدغه ای در آن شرکت کنند. روزهای آخر هفته و ایام تعطیلات مناسب ترین زمان برای برگزاری جشن تعیین جنسیت بارداری خواهد بود.

 

دعوت از مهمانان؛ قدم بعدی برای تدارک جشن جنسیت

 

اطرافیان نزدیک خود را برای شرکت در جشن دعوت کنید. دعوت مهمانان و نزدیکان از جمله خاطرات جذابی است که برای شما در روز تعیین جنسیت رقم می خورد. بهتر است نزدیکان، دوستان و کسانی که نسبت به نتیجه تعیین جنسیت هیجان زده هستند، در جشن خود دعوت کنید. البته باید گفت که تعداد زیاد اطرافیان و مهمانان شرکت کننده در جشن موجب ثبت خاطرات، فیلم و عکس‌های جذاب‌تر خواهد شد.

 

برای برگزاری جشن تعیین جنسیت باید چه وسایل و لوازم پذیرایی آماده کرد؟

 

لوازم پذیرایی شما اگر شیک و ساده باشند، زیبایی خاصی را به جشن شما خواهند بخشید. فینگرفود بهترین لوازم پذیرایی است که می توانید از آن در جشن تعیین جنسیت استفاده کنید. اگر فینگرفودهای شما از تنوع و زیبایی خاصی برخوردار باشند، جلوه ای خاص به پذیرایی شما خواهند داد. بهتر است به دلیل مراقبت از بچه ی خود، مسئولیت چیدن میز شام را به عهده‌ی یکی از اطرافیان خود بسپارید و خودتان در استراحت به سر ببرید.

 

تم جشن تعیین جنسیت بارداری به چه صورت باشد؟

 

اغلب برای تم جشن تعیین جنسیت رنگ‌های صورتی و آبی انتخاب می‌کنند. با این رنگ‌ها احتمال دختر یا پسر بودن نوزاد برای افراد به وجود می‌آید. بهتر است لوازم پذیرایی را به منظور بالابردن حساسیت جنسیت نوزاد متناسب با رنگ‌های آبی و صورتی آماده کنید. کیک، شیرینی، گل آرایی و بادکنک‌آرایی های مراسم را متناسب با تم جشن دیزاین کنید.

 

گیفت‌های مناسب جشن تعیین جنسیت

 

گیفت به عنوان یکی از زیباترین و جذاب‌ترین بخش‌های جشن تعیین جنسیت درنظر گرفته می‌شود. گیفت‌های مناسبی را برای جذاب ساختن مراسم انتخاب کنید. مهمانان پس از دیدن گیفت‌ها سورپرایز می‌شوند.

 

حساسیت و اهمیت جنسیت نوزاد در جشن تعیین جنسیت

 

انتخاب نوع سورپرایز اعلام جنسیت نوزاد یکی از مهیج‌ترین بخش‌های جشن تعیین جنسیت خواهد بود. روش مناسبی را برای اعلام جنسیت نوزاد به مهمانان خود برگزینید. سعی کنید طرح و ایده خود را با شخص برگزارکننده جشن در میان بگذارید تا نسبت به انجام و عملی کردن آن اقدام کند.

 

تعیین جنسیت بارداری

 

جشن تعیین جنسیت نوزاد خود را با بادکنک زیباتر کنید

 

در جشن های تعیین جنسیت اکثراً برای نشان دادن جنسیت نوزاد از بادکنک‌های بزرگ استفاده می‌کنند. کاغذهای رنگی صورتی یا آبی در داخل این بادکنک‌ها ریخته شده است. ترکیدن بادکنک توسط پدر‌و‌مادر آینده جنسیت نوزاد را به همه حضار جشن اعلام می‌کند.

 

تعیین جنسیت نوزاد با استفاده از کیک

 

از دیگر مواردی که می توانید از طریق آن جنسیت نوزاد خود را به اطرافیان بفهمانید، کیک است. بدین منظور به مسئول سفارش کیک بسپارید که متناسب با جواب برگه سونوگرافی خامه درون کیک را آبی یا صورتی بگدارد تا اطرافیان ازاین طریق به جنسیت نوزاد پی ببرند.

 

جشن اعلام جنسیت نوزاد را با استفاده از جعبه مهیج سازید

 

با استفاده از جعبه می توانید نتیجه سونوگرافی و جنسیت نوزاد خود را به دیگران بفهمانید. اگر کسی خواهان اعلام تعیین جنسیت نوزاد خود از طریق جعبه است، باید درون جعبه را متناسب با جنسیت نوزاد با بادکنک‌های هلیومی صورتی یا آبی پر کند. از این طریق می توانید جنسیت نوزاد خود را به دیگران اعلام کنید.

 

سورپرایز تعیین جنسیت بارداری

 

 

جمع‌بندی

جشن تعیین جنسیت بارداری به عنوان یکی از مهیج‌ترین جشن‌ها شناخته می‌شود. با برگزاری این جشن خاطرات جذابی را برای خود و اطرافیانتان رقم می‌زنید. با کمک عکاس و فیلم‌بردار خاطرات خود را ثبت کنید. یا اگر خودتان وسایل عکاسی یا فیلمبرداری دارید، می توانید وظیفه‌ی ثبت خاطرات خود را به یکی از اطرافیانتان دهید.

شما می توانید بسیاری از وسایل مانند: بمب دودزا جشن تعیین جنسیت و تابلو درخت تعیین جنسیت بارداری ، بادکنک علامت سوال تعیین جنسیت و… را از سایت نی نی کلیپس خریداری کنید. جهت خرید اکسسوری های کودک و جشن بارداری به آدرس اینترنتی نی نی کلیپس به نشانی WWW.niniclips.com مراجعه کنید.

فروشگاه اینترنتی نی نی کلیپس در تهران به عنوان یکی از بهترین مراکز معتبر خرید وسایل (انواع آویزها، آلبوم و شجره نامه خاطرات بارداری تا کودکی ، بادکنک های تعیین جنسیت ، بمب دود زا ، درخت تعیین جنسیت بارداری و… ) ، تم جشن تعیین جنسیت بارداری و اکسسوری های فانتزی اتاق کودک  را در اشکال مختلف و متفاوت عرضه می کند. شما می توانید با خیال راحت و بدون خارج شدن از منزل، به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت نمایید. را می توانید از این فروشگاه به صورت آنلاین خریداری نمایید.

 

021-77527683


0930-9033212


پیج اینستاگرام


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.