دسته‌بندی نشده

ثبت لحظات ناب در آلبوم خاطرات بارداری تا کودکی

ثبت لحظات ناب در آلبوم خاطرات بارداری تا کودکی

 مادر شدن و به دنیا آمدن میوه زندگی یکی از بهترین و ناب ترین تجربه های زندگی می باشد. هر پدر و مادری بعد از گذشت چند سال علاقه مند به تکرار خاطرات فرزند خود هستند. متاسفانه گذر زمان به سرعتی اتفاق می افتد که ذهن بیشتر خاطرات مربوط به دوران بارداری و کودکی را فراموش می نماید.

به عنوان یک مادر به شما والدین عزیز توصیه می کنم که حتما خاطرات و تجربه های فرزند خود را ثبت نمایید. قطعا وقتی فرزند شما به پنج سالگی می رسد، دیدن و تماشای عکس و خاطرات یک سالگی بسیار شیرین و دلچسب خواهد بود. در مواردی ثبت نشدن برخی از خاطرات باعث پشیمانی می شود. به طور مثال اگر عکسی از اولین قدم های فرزند خودتان نداشته باشید، ممکن است بعدا به دنبال خاطراتی درباره ی این دوران بگردید. هر سن و دوران کودک پر از تجربه های شیرین و تکرار نشدنی است که باید لحظه به لحظه ثبت گردد.

شجره نامه بارداری تا کودکی

شجره نامه بارداری تا کودکی

 آلبوم خاطرات بارداری تا کودکی می تواند کمک بزرگی برای ثبت لحظات شاد و شیرین فرزند شما باشد. احتمالا خود شما نیز عکس هایی را از دوران کودکی دارید که هر بار با دیدن آن ها یاد دوران شیرین و شاد گذشته می افتید. در حال حاضر اغلب والدین سعی می کنند تمام لحظات بزرگ شدن فرزند خود را توسط عکس ها ثبت نمایند. داشتن یک آلبوم مناسب و زیبا برای تمامی این عکس ها می تواند ایده خوبی برای ثبت خاطرات باشد. ممکن است در هر مناسبتی فرصت رفتن به آتلیه را نداشته باشید. می توانید خودتان در خانه عکس هایی را از کودک تهیه نموده و در آلبوم خاطرات قرار دهید. انتخاب یک آلبوم خاطرات و شجره نامه زیبا یک انتخاب عالی برای فرزندتان خواهد بود.  این آلبوم به جز ثبت عکس فرصت نوشتن دلنوشته و احساسات شما در موقعیت های مختلف پرورش کودکتان از بارداری تا ۱۱ سالگی را فراهم می کند. برای خرید آلبوم خاطرات بارداری تا کودکی کلیک کنید  تا از فروشگاه ما به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت نمایید.

آلبوم خاطرات بارداری تا کودکی

آلبوم خاطرات بارداری تا کودکی

کدام اتفاقات حتما باید در آلبوم ثبت شود؟

عکس سونوگرافی در دوران بارداری یکی از مواردی است که حتما باید در آلبوم خاطرات بارداری تا کودکی قرار گیرد. ویار و حالت های مادر بهتر است در متنی نوشته شود. برخی از مادران هر ماه از شکم خود عکس هایی را تهیه می نمایند. در اغلب بیمارستان ها اجازه عکاسی از اولین لحظه تولد کودک را در اتاق عمل می دهند. اولین عکس نوزاد و مادر یکی از بهترین عکس ها در آلبوم خاطرات شما خواهد بود. اولین لبخند، اولین حمام و اولین رویش دندان ، اولین عکس سه نفر و هزاران اولین دیگر از جمله عکس های بسیار خاطره انگیز در آلبوم خاطرات خواهد بود. در کل بهتر است اولین تجربه ها را تبدیل به یک خاطره نمایید. به طور مثال در آلبوم متنی درباره ی اولین حمام کودک خود نوشته و عکس او را در همان صفحه بچسبانید. این دفتر خاطرات در بزرگسالی کودک شما حتما هدیه ارزشمندی خواهد بود.

بیشتر مادران تا یک سالگی هر ماه عکس کودک خود را ثبت می نمایند. اولین رویش دندان نیز یکی از مناسبت های هیجان انگیز است. حتما عکس دندان فرزند خود را به همراه متنی در آلبوم قرار دهید. اولین قدم های یک کودک از دیگر موارد بسیار هیجان انگیز برای هر پدر و مادری است. درباره ی این مورد نیز می توانید عکس و متنی درباره ی تاریخ اولین راه رفتن کودک خود ثبت نمایید. بعد از گذشت یک سالگی، کم کم کودک شما شروع به حرف زدن خواهد نمود. حتما باید لیستی را از اولین کلمه های کودک خودتان را تهیه کرده و در آلبوم قرار دهید. تمام مناسبت های مهم و شاد کودکتان را در این آلبوم قرار دهید. بعد از گذشت سال ها با باز کردن این آلبوم به خاطرات خوش گذشته دست پیدا خواهید نمود. همچنین شاید شما در لحظه ای که هستید فراموش کنید از یک موقعیت عکس بندازید اما این آلبوم شما را در امر یادآوری کمک خواهد کرد.

 

چرا یک آلبوم دارای شجره نامه را خریداری نماییم؟

برخی از آلبوم های خاطرات دارای شجره نامه نیز هستند. شجره نامه متنی است که در آن به نام های مادرو پدر، پدر بزرگ و مادر بزرگ ، از آشنایی پدر و مادر ، عقد و ازدواج و اطلاعات خانواده ها تا بارداری و اولین رویداد های مهم کودک تا کلاس پنجم اشاره می شود.

هر صفحه متناسب با موضوع جای عکس با ابعاد مختلف داره همچنین شامل:

  • ۲ صفحه رنگ آمیزی مخصوص مادر در طی دوران بارداری و کودک در سن ۱۱ سالگی دارد.
  • جای عکس سونوگرافی
  • برگه گواهی تولد نوزاد
  • مچ بند بیمارستان
  • اثر پا و دست نوزاد
  • ثبت دقیق رویش اولین دندان های شیری و تاریخ واکسن های نوزادی
  • ثبت اولین حمام ، اولین اصلاح ،اولین کلمه ای که میگوید
  • ماهگرد ها و تولد ها
  • اولین دستخط و نقاشی
  • اولین روز مدرسه
  • اولین دیکته و…. می باشد.

این موارد در تمام آلبوم ها وجود ندارد. بهتر است آلبوم های خاطراتی را خریداری نمایید که در آن ها تمامی این موارد جذاب نیز وجود دارد.

آلبوم رویدادهای بارداری تا کودکی

آلبوم رویدادهای بارداری تا کودکی

خرید آلبوم خاطرات بارداری تا کودکی از فروشگاه کلیپس

یکی از دغدغه های بیشتر مادران پیدا کردن فروشگاه معتبر و با کیفیت برای خرید اکسسوری و خرید آلبوم خاطرات بارداری تا کودکی می باشد. برای اغلب مادران باردار مراجعه حضوری و اتلاف وقت برای انتخاب آلبوم کار سختی است. وجود یک فروشگاه اینترنتی آنلاین سبب صرفه جویی در وقت و انرژی خواهد بود. فروشگاه نی نی کلیپس یکی از بهترین و معتبرترین فروشگاه های آنلاین در زمینه عرضه انواع اکسسوری برای جشن های بارداری و کودک می باشد. با خرید از این مجموعه می توانید انتخاب متنوعی را در زمینه اکسسوری ها داشته باشید.

در جشن های مختلف کودک مانند جشن سیسمونی، جشن دندونی و جشن تولد می توانید تم های زیبا و منحصر به فردی را برای کودک خود بسازید. انواع تم و اکسسوری زیبا در فروشگاه نی نی کلیپس موجود می باشد. بهتر است اکسسوری ها را با توجه به سن و جنسیت فرزندتان انتخاب نمایید. در صورتی که قصد برگزاری جشن سیسمونی را دارید حتما از آلبوم خاطرات بارداری تا کودکی نیز استفاده نمایید. ثبت عکس های نوزاد به همراه این آلبوم می تواند خاطره ای جذاب برای شما و فرزند دلبندتان باشد. این آلبوم در انواع طرح های متنوع عرضه می گردد.

متاسفانه در بیشتر فروشگاه های شهر تنوع وسیعی درباره ی اکسسوری های کودک دیده نمی شود. در صورتی که این فروشگاه را برای خرید انتخاب نمایید، می توانید انتخاب مناسبی را از بین محصولات خلاقانه و متنوع انجام دهید. محصولات موجود در این مجموعه در عین  با کیفیت بودن از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار هستند. با یک بودجه مالی متوسط می توانید اکسسوری های با کیفیتی را از فروشگاه نی نی کلیپس خریداری نمایید. این فروشگاه پشتیبانی کاملی را از تمام محصولات خود انجام می دهد.

فروشگاه اینترنتی نی نی کلیپس در تهران به عنوان یکی از بهترین مراکز معتبر خرید وسایل (انواع آویزها، آلبوم و شجره نامه خاطرات بارداری تا کودکی ، استند عکس سونوگرافی بارداری ، بادکنک های تعیین جنسیت ، بمب دود زا ، درخت تعیین جنسیت بارداری و… ) ، تم جشن تعیین جنسیت بارداری و اکسسوری های فانتزی اتاق کودک  را در اشکال مختلف و متفاوت عرضه می کند. شما می توانید با خیال راحت و بدون خارج شدن از منزل، به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت نمایید. را می توانید از این فروشگاه به صورت آنلاین خریداری نمایید.

 

 ۰۲۱۷۷۵۲۷۶۸۳

۰۹۳۰۹۰۳۳۲۱۲

nini_clips@   

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.