جشن تعیین جنسیت

بمب دودزا جشن تعیین جنسیت چیست؟

بمب دودزا جشن تعیین جنسیت چیست؟

بمب دودزا جشن تعیین جنسیت در واقع بمب دودزایی است که به عنوان یکی از وسایل مهیج و جالب در جشن تعیین جنسیت بارداری استفاده می شود و موجب جذابیت هرچه بیشتر جشن می شود.

با استفاده از این وسیله آتش بازی، دود غلیظ و رنگی به وجود آمده و صحنه های جذابی پدیدار می شود. بمب های دودزا دارای رنگ های متنوعی از قبیل: سبز، آبی، قرمز، صورتی، سفید، سرمه ای هستند. استفاده از بمب های دودزا برای افراد به خصوص کودکان، نشاط آور و هیجان انگیز است.

دودزاهای مذکور برای صحنه های عکاسی و فیلمبرداری نیز مورد استفاده قرار می گیرند. جشن تعیین جنسیت یکی از میهمانی های خانوادگی و دوستانه ای است که در اغلب آنها بمب های دودزا را شعله ور می کنند.

بمب دودزا جشن تعیین جنسیت

بمب دودزا جشن تعیین جنسیت

 

مطالبی درباره جشن تعیین جنسیت

چنانچه گفتیم بمب دودزا جشن تعیین جنسیت موجب شکوه و جذابیت بیشتر مراسم می شود. والدین نوزاد در جشن تعیین جنسیت با مشتعل کردن دودزاهای رنگی جنسیت فرزند خود را هیجان انگیزتر اعلام می کنند. در این جشن علاوه بر بمب های دودزا از لوازم و ابزار زیبا و متنوع دیگری نیز استفاده می شود. بادکنک های رنگی، استند عکس سونوگرافی، درخت تهیین جنسیت، انواع بادکنک های فویل، گیفت پستونک و شمع های جذاب جزو این وسایل و لوازم به شمار می روند.

از رنگهای صورتی و آبی برای بمب دودزا جشن تعیین جنسیت استفاده می شود. تم صورتی بمب دودزا نشانگر جنسیت دختر و تم آبی هم نشانگر پسر بودن فرزند است. به این ترتیب هنگامی که به طرق مختلف جنسیت نوزاد مشخص می شود میهمانان بمب دودزای رنگی متناسب با جنسیت نوزاد را شعله ور می کنند. اغلب والدین ترجیح می دهند که از جنسیت نوزاد خود تا زمان اعلام همگی مطلع نباشند. کار به این منوال است که پاکت دربسته اعلام جنسیت توسط مرکز سونوگرافی به آنها ارائه می شود. والدین هم به عنوان مثال پاکت را به شیرینی فروشی مورد نظر داده و کیکی مطابق رنگ جنسیت اعلام شده سفارش می دهند.

بنابراین شما هم می توانید بدون اطلاع از جنسیت فرزند خود جشن را برگزار کنید و از دانستن آن در هنگام برگزاری میهمانی شگفت زده شوید. برای تهیه وسایل مربوط به جشن تعیین جنسیت بارداری خود هم نگران نباشید میتوانید تمامی وسایل خود را به صورت اینترنتی از فروشگاه اکسسوری بارداری و کودک نی نی کلیپس سفارش دهید.

زمان برگزاری جشن تعیین جنسیت

در زمان برگزاری مراسم اعلام جنسیت نوزاد خود می توانید وسایلی مانند خرید اینترنتی بمب دودزا در تهران را از مراکز اکسسوری های جشن بارداری مانند فروشگاه ما تهیه کنید تا در زمان مقرر دچار مشکل نشوید. زمان برگزاری جشن اعلام جنسیت را اغلب خانواده ها هنگام مشخص شدن جنسیت نوزاد توسط مرکز سونوگرافی تعیین می کنند. شما می توانید تا حدود شش هفته قبل از اعلام جنسیت، میهمانان خود را دعوت کنید. دعوت از میهمانان معمولا با کارت های دعوت تم صورتی و آبی صورت می گیرد.

لازم به ذکر است که استفاده از نرم افزارها و اپلیکیشن های متنوع نیز برای طراحی کارت دعوت یک ترفند جالب برای کاهش هزینه ها محسوب می شود.

زمان برگزاری جشن تعیین جنسیت

زمان برگزاری جشن تعیین جنسیت

نقش بمب دودزا جشن تعیین جنسیت در هنگام برگزاری

خرید این وسایل جذاب به جهت نقش زیبای آنها در جشن تعیین جنسیت اهمیت زیادی دارد. والدین راه های مختلفی برای اعلام جنسیت نوزاد خود در نظر می گیرند. یکی از روش های جالب قرار دادن وسایل رنگی نوزاد مطابق با جنسیت آن در داخل جعبه ای بزرگ است. والدین یا کودکی از میهمانان درب جعبه را باز کرده و جنسیت مشخص می شود. می توان درون جعبه سورپرایز علاوه بر وسایل نوزاد، انواع بادکنک و کاغذهای رنگی مطابق با جنسیت نوزاد نیز پر کرد.

روش دیگر استفاده از بادکنک تعیین جنسیت بارداری است که دارای محتویات رنگی متناسب با جنسیت جنین می باشد، کاغذ رنگی و بادکنک های صورتی مربوط به جنسیت دختر و کاغذ رنگی و بادکنک های آبی مربوط به جنسیت پسر می باشد. برای خرید بادکنک تعیین جنسیت به صورت اینترنتی می توانید به فروشگاه اکسسوری بارداری و کودک نی نی کلیپس مراجعه فرمایید.

 

روش دیگر جهت سورپرایز کردن میهمانان علاوه بر شعله ور کردن بمب دودزا جشن تعیین جنسیت مطابق با رنگ جنسیت نوزاد، هماهنگ کردن رنگ داخل کیک با تم آبی یا صورتی و برش آن در هنگام جشن است. برای باشکوه تر شدن این اعلام می توانید از فشفشه و کاغذهای رنگی نیز استفاده کنید. در هنگام اعلام جنسیت نوزاد، فیلمبرداری و عکسبرداری نیز در اغلب موارد صورت می گیرد تا این صحنه به صورت ماندگار برای والدین و فرزند باقی بماند.

انواع بمب دودزا جشن تعیین جنسیت

بمب دودزا جشن تعیین جنسیت یکی از وسایل آتش بازی بی خطر و جذاب است که در انواع مدل ها و برندها عرضه می شود. این سازه های جالب با ایجاد دودی غلیظ و رنگی، صحنه را باشکوه و زیبا جلوه می دهند. بمب های دودزا در حدود ۳۰ تا ۴۰ ثانیه می سوزند و دود تولید می کنند. ابزار مذکور در دو نوع زمینی و دستی عرضه می شوند و هر کس بر اساس علاقه و نیاز خود آنها را خریداری می کند. بمب های زمینی و دستی در میزان حرارت پوکه مشعل تفاوت دارند.

نوع زمینی بمب های دودزا، دودی با طول کمتر تولید می کنند و پوکه آنها نیز حرارت بیشتری دارد. بمب های دودزای دستی حرارت کمتری دارند ولی طول دود آنها بیشتر است. دود تولید شده توسط بمب های دودزا، رنگ های متنوعی دارد و شما می توانید هر کدام از آنها را با توجه به سلیقه خود خریداری کنید. خرید اینترنتی بمب دودزا در تهران از طریق سایت ها و فروشگاه های مختلف امکان پذیر است. شما می توانید با کمترین زمان خرید بمب دودزا جشن تعیین جنسیت بارداری را به صورت اینترنتی از  فروشگاه اکسسوری بارداری و کودک نی نی کلیپس انجام دهید.

 

انواع بمب دودزا در جشن تعیین جنسیت

انواع بمب دودزا در جشن تعیین جنسیت

موارد استفاده از بمب دودزای رنگی

بمب دودزای رنگی در مکان ها و موقعیت های گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرد. این سازه ها که به اسامی آبشار دود رنگی، دودزای رنگی، بمب دود و دودزا نیز معروف هستند در موقعیت های زیر استفاده می شوند:

  • جشن تعیین جنسیت بارداری، انواع جشن های بارداری
  • افتتاحیه فروشگاه ها، کافه ها و رستوران ها
  • دورهمی های خانوادگی و جشن های تولد و ازدواج
  • مسابقات ورزشی و افتتاحیه و فینال آنها
  • به تازگی در صنعت سینما
  • جشن های دارای تم رنگی خاص
  • پایان مسابقات ورزشی و عبور از خط پایان مثل مسابقات اسب سواری و دو میدانی
کاربرد بمب دودزا در تهران

کاربرد بمب دودزا

درباره اولین فروشگاه اینترنتی اکسسوری های جشن بارداری

اولین فروشگاه مجازی که اقدام به عرضه انواع محصولات تعیین جنسیت کرده، فروشگاه نی نی کلیپس است. این فروشگاه از سال ۱۳۹۶ با بهره گیری از نیروی خلاق خود محصولات مختلف نوآورانه و باکیفیت را به فروش می رساند. محصولات فروشگاه نی نی کلیپس در زمینه اکسسوری های کودک و انواع جشن های بارداری و تعیین جنسیت است . همانند: بادکنک های ساده پارچه، مکعب ماه شمار، تخته سیاه، جعبه سورپرایز خبر بارداری، کارت سورپرایز خبر بارداری، استند عکس سونوگرافی و آلبوم ثبت خاطرات کودک (شجره نامه) است.

شما می توانید بسیاری از وسایل مانند: بمب دودزا جشن تعیین جنسیت و بند پستونک را نیز از سایت نی نی کلیپس خریداری کنید. جهت خرید اکسسوری های کودک و جشن بارداری به آدرس اینترنتی نی نی کلیپس به نشانی WWW.niniclips.com مراجعه کنید.

فروشگاه اینترنتی نی نی کلیپس در تهران به عنوان یکی از بهترین مراکز معتبر خرید وسایل (انواع آویزها، آلبوم و شجره نامه خاطرات بارداری تا کودکی ، بادکنک های تعیین جنسیت ، بمب دود زا ، درخت تعیین جنسیت بارداری و… ) ، تم جشن تعیین جنسیت بارداری و اکسسوری های فانتزی اتاق کودک  را در اشکال مختلف و متفاوت عرضه می کند. شما می توانید با خیال راحت و بدون خارج شدن از منزل، به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت نمایید. را می توانید از این فروشگاه به صورت آنلاین خریداری نمایید.

 

۰۲۱۷۷۵۲۷۶۸۳

۰۹۳۰۹۰۳۳۲۱۲

nini_clips@   

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.