جشن بارداری, جشن تعیین جنسیت, دسته‌بندی نشده

برگزاری جشنی هیجان انگیز با استفاده از بادکنک جشن تعیین جنسیت بارداری

جشن تعیین جنسیت در بارداری با بادکنک علامت سوال

مشخص شدن جنسیت جنین  با برگزاری جشن شاد تعیین جنسیت

در این مطلب توضیحاتی در رابطه با برگزاری مراسم تعیین جنسیت با استفاده از بادکنک جشن تعیین جنسیت بارداری ارائه می کنیم.  امروزه بابت مناسبت های گوناگون، جشن ها و مراسم های متفاوتی برگزار می گردد. از جمله این مراسم ها می توان به جشن نامزدی، جشن عروسی، جشن فارغ التحصیلی و… اشاره کرد. جشن تعیین جنسیت، جشن شاد و هیجان انگیزی است که در سال های اخیر از فرهنگ غرب به کشورمان ورود پیدا کرده است.

 

 

مشخص شدن جنسیت جنین، برای پدر و مادر نوزادی که قرار است متولد شود و هم برای خانواده های آنها، بسیار هیجان انگیز و با اهمیت است. علاوه بر ذوق و علاقه ای که پدر و مادرهای جوان برای دانستن جنسیت نوزاد خود دارند، دانستن جنسیت از این جهت نیز حائز اهمیت است که بتوانند با توجه به جنسیت فرزند، قبل از تولد او، وسایل نوزاد را خریداری و اتاق کودک دلبند خود را آماده کنند.

 

جشن گرفتن جنسیت جنین در دوران بارداری

پدر و مادرهای جوان به دنبال ایده های جذابی هستند که مراسم تعیین جنسیت کودک خود را به بهترین شکل ممکن برگزار کنند. برای مشخص کردن این خبر هیجان انگیز برای آشنایان به ویژه پدر و مادر نوزاد و خانواده‌هایشان، برگزاری جشن تعیین جنسیت به کمک بادکنک جشن تعیین جنسیت بارداری گزینه جذاب و مناسبی خواهد بود. استفاده از این ایده در مراسم، روز خاطره انگیز و جذابی را رقم خواهد زد.

 

جشن تعیین جنسیت در دوران بارداری 

برگزاری جشن تعیین جنسیت به مدل های گوناگون

 

برای برگزاری جشن تعیین جنسیت؛ لازم است پدر و مادران جوان، پیش از اینکه خودشان از جنسیت اطلاع پیدا کنند، جواب آزمایش جنسیت کودک را به فرد مورد اعتمادی که قبلا انتخاب کرده‌اند بسپارند. این فرد با کمک گرفتن از افراد خوش ذوقی که در برگزاری جشن های اینچنینی تجربه و تخصص دارند، مقدمات و شرایط برگزاری جشن مورد نظر را فراهم می کنند.

برای برگزاری جشن تعیین جنسیت، امکان اجرای چندین سبک و مدل متفاوت وجود دارد. طراح این جشن مناسب‌ترین نوع مراسم را انتخاب کرده و اجرا می کند. دو رنگ آبی و صورتی در این جشن استفاده می شوند. رنگ آبی نشان می دهد که کودکی که قرار است به دنیا بیاید، پسر است. رنگ صورتی نیز بیانگر دختر بودن نوزاد است.

یکی از طرح های جذابی که برای جشن تعیین جنسیت مرسوم است، سفارش کیک ویژه این مراسم است. طراحی کیک مناسب این جشن بدین شکل است که روکش بیرونی آن از خامه شکلاتی یا سفید یا انواع دیگر خامه ها است. اما با توجه به جنسیت کودک؛ طراح، داخل کیک از خامه رنگی یا اسمارتیزهای رنگی استفاده می کند. پدر و مادر بعد از بریدن کیک با دیدن خامه صورتی متوجه دختر بودن نوزاد و با دیدن رنگ آبی متوجه پسر بودن او می شوند.

در جشن تعیین جنسیت، همه تزیینات محل برگزاری مراسم با رنگ آبی و صورتی طراحی شده‌اند. ایده جالب دیگر این است که برای جذاب‌تر شدن جشن، مادر نوزاد در روز جشن، لباس صورتی بپوشد و پدر نوزاد از لباس رنگ آبی استفاده کند. این سبک از لباس پوشیدن سبب جذابیت بیشتر مراسم می شود.

 

بالون تعیین جنسیت بارداری

برگزاری مراسم جذاب با استفاده از بادکنک جشن تعیین جنسیت بارداری

 

یکی از ایده های جذاب برای برگزاری مراسم تعیین جنسیت، استفاده از بادکنک جشن تعیین جنسیت بارداری است. بادکنک هایی که در این جشن مورد استفاده قرار می گیرند به رنگ صورتی و آبی هستند. می توان به دو مدل جذاب، این بادکنک ها را مورد استفاده قرار داد. همچنین می توان از ایده چاپ عکس های کارتونی نوزادان پسر و دختر بر روی بادکنک ها بهره برد.

  • مدل اول بدین شکل است که می توان از یک جعبه کادویی بزرگ استفاده کرد. درون این جعبه، بادکنک باد شده متناسب با جنسیت کودک قرار داده شده و با برداشتن درب جعبه، پدر و مادر و مهمانان جشن، متوجه جنسیت نوزاد خواهند شد. وجود بادکنک صورتی نشانگر دختر بودن نوزاد و بادکنک رنگ آبی بیانگر پسر بودن نوزاد است.
  • مدل هیجان انگیز و جذاب دیگری که در آن از بادکنک جشن تعیین جنسیت بارداری استفاده می شود، بدین نحو است که افراد خوش ذوقی که بادکنک آرایی می کنند، بادکنک مشکی بزرگی را باد کرده و درون آن متناسب با جنسیت نوزاد، بادکنک آبی یا صورتی را باد کرده و قرار می دهند. سپس پدر و مادر نوزاد در زمان مشخص شده به کمک یک جسم نوک تیز، بادکنک مشکی را ترکانده و با دیدن بادکنک درون آن متوجه جنسیت کودک دلبند خود خواهند شد.

همانطور که گفته شد؛ رنگ صورتی نشان می دهد که نوزاد دختری قرار است متولد شود و رنگ آبی خبر از پسر بودن نوزاد می دهد. همچنین چاپ تصاویر پسر و دختر عروسکی بر روی بادکنک نیز سبب می شود که مراسم تعیین جنسیت، زیبا و هیجان انگیزتر شود.

فروشگاه اینترنتی نی نی کلیپس در تهران به عنوان یکی از بهترین مراکز معتبر خرید وسایل (انواع آویزها، آلبوم و شجره نامه خاطرات بارداری تا کودکی ، بادکنک های تعیین جنسیت ، بمب دود زا ، درخت تعیین جنسیت بارداری و… ) ، تم جشن تعیین جنسیت بارداری و اکسسوری های فانتزی اتاق کودک  را در اشکال مختلف و متفاوت عرضه می کند. شما می توانید با خیال راحت و بدون خارج شدن از منزل، به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت نمایید. را می توانید از این فروشگاه به صورت آنلاین خریداری نمایید

 

021-77527683


0930-9033212


پیج اینستاگرام


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بادکنک جشن تعیین جنسیت بارداری

 

پدر و مادرهای جوان می توانند برای برگزاری هرچه بهتر مراسم تعیین جنسیت با استفاده از بادکنک جشن تعیین جنسیت بارداری، سفارش چاپ بادکنک های رنگی با کیفیت را دهند و با استفاده از این بادکنک ها مراسم جذابی را برگزار کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.