دسته‌بندی نشده

بادکنک علامت سوال جشن تعیین جنسیت بهترین انتخاب برای جشنی خاطره انگیز

جشن تعیین جنسیت با بادکنک علامت سوال

این روزها تمامی افراد در مراسمات مختلف خود اعم از مراسم عروسی، جشن تولد، جشن تعیین جنسیت و… به دنبال یه وسیله کارآمد و زیبا برای تزیین و دیزاین دکوراسیون مراسمات خود می باشند. اما، از مهم ترین وسیله های جشن تعیین جنسیت، بادکنک علامت سوال جشن تعیین جنسیت است که از ملزومات هر جشنی است!

در طی برگزاری این مراسمات، وسایل و عوامل زیادی برای طراحی یک دکور و دیزاین زیبا نقش دارند. که یکی از وسایل تزئینی پرکاربرد و زیبای این مراسم، بادکنک می باشد که سبب چشم نوازی و ظاهر زیبا به دکور مجالس شما می‌شود.

توجه کنید که استفاده از بادکنک  در رنگ ها و اشکال مختلف در مراسم سبب مجذوبیت و خاص شدن دیزاین شما می‌شود.

 

بادکنک جشن تعیین جنسیت مدل علامت سوال

سفارش با توجه به جنسیت نوزاد

یکی از مراسمات پرطرفداری که در سال های اخیر در میان زوجین جوان مورد توجه قرار گرفته است مراسم جشن تعیین جنسیت است. این جشن به طور معمول از سوی پدر و مادرهای جوانی که به تازگی صاحب فرزندی  شده اند برگزار می‌شود.در این جشن زوجین با برگزاری مراسم و تهیه بادکنک، بادکنک علامت‌ سوال جشن تعیین جنسیت خواستار اعلام جنسیت نوزاد خود به خویشاوندان و عزیزان و مشترک شدن شادی خود با آن ها می‌شوند.

شاید این سوال برای شما پیش بیابید که آیا بادکنک های این مراسم چگونه نشان دهنده جنسیت نوزاد می باشد؟!

بادکنک‌ جشن تعیین جنسیت کمی متفاوت تر از بادکنک های سایر مراسمات می باشد. چرا که این بادکنک فقط در دو رنگ آبی و صورتی با توجه به جنسیت نوزاد دیزاین و طراحی می‌شود. اما بادکنک سایر مراسمات می‌تواند بنا به سلیقه شما رنگارنگ و تک رنگ باشد.برای پاسخ به این سوال باید به شما بگوییم که بادکنک صورتی در این مراسم،نشان دهنده نوزاد دختر و بادکنک آبی نشان دهنده نوزاد پسر می باشد.

بادکنک علامت سوال جشن تعیین جنسیت در این مراسم با توجه به جنسیت جنین زوجین انتخاب و دیزاین می‌شود. برگزاری یک مراسم خاص با دیزاین چشمگیر و زیبا یکی از خواسته های پدر و مادر ها در این مراسم می باشد.

 

جشن تعیین جنسیت با بادکنک تعیین جنسیت

بادکنک تعیین جنسیت آبی یا صورتی

برای اینکه در مراسم خود فضای هیجان انگیز و دیزاین  بادکنک علامت سوال جشن تعیین جنسیت خاصی داشته باشید می توانید از افراد متخصص بادکنک آرا  که در این زمینه فعالیت دارند کمک بگیرید.
افراد بادکنک آرا، با بهره گیری از اطلاعات و تخصصی که دارند و همچین آگاهی از جنسیت نوزاد، بادکنک آرایی خود را به گونه ای انجام می دهند که زوجین در هنگام زمان اعلام جنسیت متوجه جنسیت نوزاد خود می‌شوند.

زیباترین نوع تزیین بادکنک علامت سوال جشن تعیین جنسیت

یکی از راه های هیجان انگیزی که برای تعیین جنسیت می‌توانیم به وسیله بادکنک علامت سوال جشن تعیین جنسیت به کار ببریم  این است که یک بادکنک بزرگ مشکی به سایز ۳۴ اینچ تهیه کنیم. داخل بادکنک سیاه را با توجه به جنسیت نوزاد پر از بادکنک های کوچک  به رنگ صورتی و یا آبی بکنیم. در زمان اعلام جنسیت نوزاد،این بادکنک مشکی توسط زوجین به وسیله یک جسم تیز می ترکد.
بدین ترتیب، بادکنک های کوچکتر از آن خارج و در هوا معلق می‌شود و به این صورت جنسیت جنین برای پدر و مادر و سایر اعضای خانواده آشکار می‌شود.
شما می توانید بادکنک مشکی یا علامت سوال تعیین جنسیت را همراه با محتویات رنگی داخل آن که صورتی یا آبی می تواند باشد را از فروشگاه نی نی کلیپس تهیه نمایید.

بادکنک علامت سوال مشکی

بادکنک مشکی جشن تعیین جنسیت

 

لازم به ذکر است که شما می‌توانید با مشاهده فیلم ها و تصاویری که از این مراسمات در اینترنت و شبکه های مجازی قرار گرفته است پیش زمینه ای برای سفارش بادکنک ها به دست آورده و با آگاهي  اقدام به انجام برگزاری مراسم خود بکنید.
همچنین، با استفاده از این اطلاعات میتوانید به همکاران بادکنک آرا،طرح و یا ایده مورد نظر خود را انتقال دهید تا به بهترین شکل بادکنک آرایی مراسم شما را انجام دهند.
آیا بادکنک علامت سوال جشن تعیین جنسیت می‌تواند متنوع تر و با طرح های دیگری باشد؟!
بله، برای جذابیت بیشتر بادکنک علامت سوال جشن تعیین جنسیت می‌توانید طرح، متن و یا هر جمله ای را که مدنظر دارید با طراحان بادکنک آرا در میان بگذارید.
این طرح و نوشته ها کاملا به سلیقه شما بستگی دارد که می‌تواند ساده و یا مدل دار باشد. در نتیجه بادکنک علامت سوال جشن تعیین جنسیت شما طبق سلیقه خودتان طراحی و دیزاین می‌شود.

 

021-77527683


0930-9033212


پیج اینستاگرام


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.