جشن بارداری, خبر بارداری, دسته‌بندی نشده

۹ ایده خلاقانه گفتن خبر بارداری به همسر

خبر غافلگیر کننده بارداری

گفتن خبر بارداری به همسر لحظه بسیار هیجان انگیزی است، چرا که فرزند نتیجه عشق میان زوجین است. از این رو بسیاری از خانم‌ها علاقه دارند خبر بارداری خود را به صورت غافلگیرانه به همسر خود اعلام کنند. این کار شیرینی داستان را چندین برابر می‌کند و یک خاطره ماندگار برای هر دو طرف ثبت خواهد کرد. البته برای سورپرایز کردن همسر باید زمان مناسبی را انتخاب کنید و با استفاده از راهکارهای ویژه، چنین موضوعی را با وی در میان بگذارید. یادتان باشد، اگر می‌خواهید شریک زندگی‌تان را شگفت زده کنید و بازخورد مثبتی دریافت نمایید، باید شیوه خاصی برای انتقال خبر بارداری پیدا کنید. این مطلب برای کمک به شما نوشته شده است.

ایده خلاقانه برای گفتن خبر بارداری به همسر

زمان مناسب برای انتقال خبر بارداری به همسر

تقریبا تمامی خانم‌ها علاقه دارند شوهرشان اولین فردی باشد که متوجه بارداری وی می‌شود. قطعا هر زنی بعد از انتقال چنین حسی در انتظار واکنش احساسی همسرش باشد، پس بهتر است زمان مناسبی برای ارائه آن انتخاب کنید. به طور کلی شنیدن خبر بارداری می‌تواند خستگی کار و یک روز سخت را از بین ببرد. با این حال بهتر است در چنین شرایطی باز هم مراقب باشید. گاهی اوقات ممکن است همسر شما خسته، کلافه یا عصبی باشد، در این مواقع بهتر است برای صحبت با او دست نگه دارید. چرا که احتمال دارد با بازخوردهایی اشتباه یا کمتر از انتظار مواجه شوید. بهتر است دادن اعلام خبر باردار بودن خود را به زمانی دیگر موکول کنید.
دادن خبر بارداری به شوهر اگر وی از لحاظ روحی آماده نباشد یا بارداری خواسته وی نباشد، باعث واکنش‌های سطحی و بعضا منفی می‌شود. این مسئله تنها زمینه ساز آزار شما است. بسیاری از زنان در چنین مواقعی احساس می‌کنند شوهرشان به آن‌ها اهمیت قائل نیست و دچار ناراحتی‌های روحی مانند افسردگی می‌شوند. پس بهتر است زمانی را برای دادن خبر انتخاب کنید که شرایط روحی و جسمی شریک‌تان مناسب باشد.

ایده‌هایی خلاقانه برای انتقال خبر بارداری به شوهر

اگر شما هم تمایل دارید خبر بارداری خود را به گونه‌ای خلاقانه و هیجان انگیز با شوهرتان در میان بگذارید، باید یک روش جالب برای بیان آن پیدا کنید. انتقال مستقیم خبر شاید جذابیت زیادی نداشته باشید، بنابراین پیشنهاد می‌کنم راه‌های زیر را انتخاب کنید:

۱٫ از صدای ضربان قلب کودک استفاده کنید

یکی از جذاب‌ترین شیوه‌ها برای گفتن خبر بارداری به همسر استفاده از صدای قلب ضربان کودکتان است. صدای قلب نوزاد یکی از شیرین‌ترین ملودی‌های دنیا است که قطعا با هیچ چیزی قابل قیاس نیست. برای این که یک لحظه به یاد ماندنی ثبت کنید، می‌توانید صدای قلب جنین را از پزشک دریافت کنید تا با هدیه به همسرتان وی را سورپرایز نمایید.

۲٫ وسایل نوزاد یک ایده خوب دیگر است

یک روش خلاقانه دیگر برای غافل گیر کردن همسر، خرید لباس یا اسباب بازی کودک است. بهتر است آن را در جایی از خانه مخفی کنید تا با پیدا کردن آن حسابی شگفت زده شود. همچنین می‌توانید این وسایل را به همسرتان هدیه دهید تا متوجه ماجرا شود.مثلا گرفتن جغجغه، عروسک کوچک و یا پستوک که برای خریدآن می توانید به فروشگاه ما مراجعه فرمایید.

با خرید وسایل کودک همسرتان را غافلگیر کنید
۳٫ از تصاویر سونوگرافی کمک بگیرید

جهت انتقال خبر بارداری به شوهر تصاویر سونوگرافی نیز ایده خوبی محسوب می‌شوند. کافی است تصاویر سونوگرافی را هدیه کنید و یادداشتی از طرف خود یا کودکتان روی آن بنویسیدو یا از استند عکس سونوگرافی بارداری (طرح لک لک ، طرح مو بلند ، طرح مو دم اسبی ، طرح مو گوجه ای ، طرح زن و مرد) استفاده کنید. اکنون شوهرتان آماده شگفت زده شدن است.

۴٫ روی لیوان نوشته چاپ کنید

بسیاری از شرکت‌ها متن دلخواه شما را روی لیوان و ماگ چاپ می‌کنند. یک ایده خلاقانه می‌تواند نوشته یک جمله مثل ((تبریک میگم عزیزم، داری پدر میشی)) روی لیوان باشد. همسرتان را به یک نوشیدنی دعوت کنید و آن را با خبر خود خوشحال کنید.

۵٫ باکس جشن سورپرایز خبر بارداری

یکی از محصولاتی که فروشگاه نی نی کلیپس برای دادن خبر بارداری به روش خلاقانه در نظر گرفته است باکس سورپرایز خبر بارداری به همسر ، پدر بزرگ و مادر بزرگ می باشد که هدیه آن به فرد مورد نظر و رویت محتویات آن قطعا خاطره خوشی را برای شما و همسرتان به ارمغان خواهد آورد. برای خرید این محصول به فروشگاه آنلاین اکسسوری بارداری ما مراجعه فرمایید.

۶٫ آلبوم عکس

در این روش از همسر خود بخواهید با شما آلبوم عکس‌های قدیمی را مشاهده کند. برای دادن خبر بارداری به همسر صفحه آخر آلبوم را به عکس سونوگرافی خود اختصاص دهید. این یک روش هیجان انگیز است که قطعا همسرتان را هیجان زده خواهد کرد.

۷٫ تابلو متن خبر بارداری

یکی دیگر از ایده های خلاقانه سورپرایز در خبر بارداری تابلو متن خبر بارداری می تواند باشد که در فروشگاه اینترنتی اکسسوری بارداری و کودک و جشن تعیین جنسیت بارداری نی نی کلیپس موجود می باشد.در این تابلو با متنی زیبا و متناسب با سلیقه شما خبر بارداری به همسر شما اعلام خواهد شد.

 

۸٫ نقاشی سورپرایز خبر بارداری

اگر فرزند دیگری دارید، می‌توانید از او بخواهید عکس تمامی اعضای خانواده را به همراه عضو جدید نقاشی کند. در این صورت هم فرزند و هم همسرتان از خبر بارداری شما مطلع می‌شوند. اگر فرزندی ندارید، می‌توانید خودتان نقاشی بکشید.

 

کشیدن نقاشی برای گفتن خبر پدر شدن
۹٫ کارت سورپرایز خبر بارداری به همسر ، پدر بزرگ و مادر بزرگ

یکی از محصولاتی که فروشگاه نی نی کلیپس برای دادن خبر بارداری محیا ساخته است کارت سورپرایز خبر بارداری به همسر ، پدر بزرگ و مادر بزرگ می باشد که با قرارگرفتن متن مناسب می تواند برای شخص مورد نظر غافلگیری ماندگاری را به ارمغان بیاورد. برای سفارش آنلاین محصولات اکسسوری بارداری و کودک و همچنین وسایل جشن سورپرایز خبر بارداری به فروشگاه تخصصی نی نی کلیپس مراجعه فرمایید.

 

ثبت لحظه دادن خبر بارداری به همسر

لحظه دادن خبر بارداری به شوهر یکی از لحظات شیرین زندگی است، بنابراین پیشنهاد می‌کنم در زمان انتقال این خبر از واکنش وی عکس و فیلم تهیه کنید. چنین لحظاتی را ثبت کنید تا مدت‌ها بعد با دیدن دوباره آن خاطرات شما زنده شود. ثبت این لحظات در زمان بزرگسالی کودکتان نیز جالب خواهد بود.

نتیجه گیری
زندگی لحظات شیرین زیادی دارد، اما بدون شک لحظه گفتن خبر بارداری به همسر یکی از جذاب‌ترین آن‌ها است. فرزند نتیجه عشق و محبت میان زوجین است و می‌تواند لذت زندگی مشترک را دو چندان کند. بدیهی است هر زنی پس از پی بردن به بارداری تمایل دارد تا این خبر هیجان انگیز را با شوهر خود به اشتراک بگذارد. قطعا انتقال چنین موضوعی در زمان نامناسب تنها به بازخوردهای منفی منجر خواهد شد. بنابراین باید سعی کنید خبر بارداری خود را در شرایطی به همسرتان بگویید که شرایط روحی و جسمی مناسبی داشته باشد.
نکته دیگری که در اعلام خبر بارداری به شوهر بسیار مهم است، نحوه انتقال چنین موضوعی است. قطعا گفتن مستقیم این خبر چندان جالب نیست، بلکه خانم‌ها علاقه دارند تا از روش‌های خلاقانه تر برای بیان حس خود استفاده کنند. در این مقاله چند راهکار جالب به شما معرفی شد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

سوالات متداول
بهترین روش برای گفتن خبر بارداری به همسر چیست؟
– راه‌های زیادی وجود دارد تا به همسر خود نشان دهید در حال پدر شدن است. با این وجود روش‌هایی مانند کشیدن نقاشی توسط فرزند، هدیه عکس سونوگرافی یا چاپ نوشته روی لیوان یا ماگ در عین سادگی می‌توانند بسیار تاثیرگذار باشند. پیشنهاد می‌کنم از هر روشی که برای انتقال این خبر استفاده می‌کنید، بازخورد همسرتان را ثبت و ضبط کنید.

021-77527683


0930-9033212


پیج اینستاگرام


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.