جشن بارداری, جشن تعیین جنسیت, دسته‌بندی نشده

اطلاعاتی در مورد جشن تعیین جنسیت جنین

جشن خبر غافلگیر کننده تعیین جنسیت در بارداری در تهران

جشن تعیین جنسیت جنین را چگونه برگزار کنیم؟

شاید برای شما هم این سوال پیش آید که جشن تعیین جنسیت جنین را به چه صورت برگزار کنیم جشن تعیین جنسیت ،جشنی بسیار مهیج و هیجان انگیز می باشد که برگزاری آن برای معلوم شدن جنسیت جنین است برای برگزاری این جشن میتوانید از تم های رنگی صورتی و آبی ، سفره آرایی، بمب دودزا، اکسسوری بارداری مانند استند عکس سونوگرافی و…، بادکنک آرایی ، پارچه های رنگی دلخواه استفاده کنید تا به جشن خود جلوه ویژه‌ای دهید

جشن تعیین جنسیت جنین

 

انواع روش ها برگزاری جشن تعیین جنسیت جنین

جشن تعیین جنسیت جنین جشنی بسیار هیجان انگیز می باشد. در این جشن ایده پردازی های زیادی وجود دارد. به طوری که با ایده پردازی باید تزییناتی مهیج برای والدین نوزاد و سایر افراد که در آن جشن حضور دارند انجام شود؛ تا جنسیت جنین معلوم شود. این جشن برای پدر و مادر بچه به خصوص کسانی که اولین تجربه بچه دار شدن را دارند بسیار مهیج است. این جشن ها را یکی از نزدیکان یا یکی از والدین برای سوپرایز کردن دیگری برگزار می کند. در این جشن معمولاً از دو رنگ استفاده می شود. آن دو رنگ آبی و صورتی می باشند. رنگ صورتی به معنای دختر، رنگ آبی نیز به معنای پسر است.

 

در جشن تعیین جنسیت جنین تمام تزیینات برای تشخیص جنسیت بچه از بین این دو رنگ انتخاب می شود. تزیینات جشن شامل بادکنک، کیک، وسایل تزیینی و .‌.. هستند. اگر شما از افرادی باشید که قصد برگزاری جشن تعیین جنسیت را دارید، بهتر است تا آخر این مطلب با ما همراه باشید؛ تا تمامی روش های برگزاری جشن مهیج را به شما بگویم. اول از همه باید صبر کنید تا بعد از سونوگرافی دختر یا پسر بودن جنین تعیین شود.

دکور جشن تعیین جنسیت با تم آبی و صورتی

 

اکنون می توانید با توجه به جنسیت ای که جنین دارد تدارکات جشن را مهیا کنید. ابتدا در برگزاری جشن تعیین جنسیت جنین مناسب ترین و بهترین وقت را تعیین کنید. تا تمام افرادی که می خواهید دعوت کنید بتوانند به راحتی در جشن حاضر شوند. برای این کار بهتر است روز تعطیل یا روزی که عید است را برای این جشن تعیین کنید. در انتخاب وسایل پذیرایی وسایلی شیک در عین سادگی انتخاب کنید.

 

استفاده از وسایل و خوراکی های ساده و گوناگون

جشنی جذاب تر و قشنگ تر به نظر می رسد که در آن از تزیینات و وسایل و در کل تدارکات شیک تر و ساده تر استفاده شود. شما در مرحله بعدی جشن تعیین جنسیت جنین باید به دنبال انتخاب یک تم مناسب باشید. همان طور که گفتیم در جشن تعیین جنسیت معمولا از دو رنگ آبی و صورتی استفاده می کنند. به همین دلیل باید در تهیه وسایل تزیینی و دیگر وسایل از این دو رنگ به طور کاملا برابر و یکسان استفاده کنید.به این خاطر که که برای این جشن معمولاً این دو رنگ را می شناسند.

 

برای انتخاب این وسایل و خوراکی ها می توانید از کیک ها و یا کاپ کیک ها با رنگ های آبی و صورتی استفاده کنید. همچنین می توانید  رومیزی میز پذیرایی جشن را آبی و صورتی تهیه کنید و ظرف های پذیرایی جشن تعیین جنسیت را نیز با همین دو رنگ انتخاب کنید. برای اینکه میز جشن شما زیبا و جذاب تر به نظر آید، می توانید از شکلات های آبی و صورتی استفاده کنید. از دیگر کار هایی که جشن را هیجان انگیز تر می کند، استفاده از عروسک و شخصیت های کارتونی در تم جشن می باشد. مثلا می توانید شکل های بچه فیل را به عنوان نماد پسر و یونیکورن را به عنوان نماد دختر استفاده کنید.

 

استفاده از گیفت و هدیه در جشن تعین جنسیت جنین

در برگزاری جشن تعیین جنسیت جنین از دیگر ایده های فوق العاده، در نظر گرفتن گیفت تعیین جنسیت می باشد. با استفاده از سلیقه و ایده خود می توانید گیفتی مناسب انتخاب کنید و آن را به عنوان یادبود به مهمانان هدیه دهید. شما می توانید برای گیفت ها از طرح بالون استفاده کنید علاوه بر این گیفت های باکسی هم بسیار زیبا می باشند. حتما این موارد را رعایت کنید که در انتخاب شکل و طرح گیفت مواردی چون سایز دیزاین و استیکر های استفاده شده در تزئینات را در نظر بگیرید.

هدیه تعیین جنسیت

 

از کار های بسیار هیجان انگیز در جشن تعیین جنسیت جنین سوپرایز کردن است. برای سوپرایز می توانید از بادکنک استفاده کنید. به این صورت که شما ابتدا بادکنکی بزرگ را انتخاب می کنید که مات است و درون آن دیده نمی شود. سپس کاغذ های رنگی به رنگ آبی یا صورتی را به تکه های کوچک تقسیم می ‌کنید و آن‌ها را درون بادکنک می ریزید و یا می توانید این بادکنک علامت سوال تعیین جنسیت را همراه با محتویات داخلی مربوط به پسر یا دختر را از فروشگاه نی نی کلیپس تهیه فرمایید. اکنون این بادکنک باید از طریق پدر یا مادر یا هر دوی آن ها ترکانده شود. آن ها با ریختن کاغذ های رنگی می توانند جنسیت جنین را بفهمند.

کیک جشن تعیین جنسیت

از مهمات و لزوما ت جشن تعیین جنسیت جنین کیک این جشن می باشد. شما این کیک را می توانید به قنادی سفارش دهید یا حتی خودتان در خانه تهیه کنید. ایده های بسیار گوناگونی برای کیک وجود دارد. یکی از این ایده ها این است که طرح و پوشش خامه‌ ای روی کیک از رنگ های آبی و صورتی باشد؛ اما داخل کیک را با خامه هایی به رنگ آبی یا صورتی  کار کرده باشند. با این کار وقتی کیک بریده می شود، رنگ خامه درون آن تعیین کننده جنسیت جنین می باشد.

 

علاوه بر این می ‌توانید به قنادی بگویید که داخل کیک را اسمارتیز و یا شکلات های آبی یا صورتی بریزد؛ طوری که با برش دادن کیک این شکلات های رنگی از وسط آن به بیرون بریزد و جنسیت جنین معلوم شود. از کار های دیگری که در کیک می توان انجام داد در نظر گرفتن لایه های کیک به رنگ صورتی و آبی می باشد. در این صورت نیز وقتی که کیک بریده می شود، لایه های آن جنسیت را تعیین می کنند.

کیک جشن جنسیت

 

از دیگر ایده های بسیار مهیج در جشن تعیین جنسیت جنین تهیه باکسی پر از بادکنک های هلیومی می باشد. درون این باکس را باید بادکنک های صورتی یا آبی بگذارید. سپس پدر یا مادر یا هر دوی آن ها درب باکس را باز می کنند و بادکنک های هلیومی از باکس خارج می شوند. با دیدن رنگ بادکنک ها جنسیت نوزاد را می فهمند.

 

جشن تعیین جنسیت جنین برای شما خاطرات بسیار زیاد را به جا می گذارد. زیرا این جشن برای شما و تمام نزدیکان و اطرافیان بسیار مهیج و جذاب است. به همین دلیل بهتر است از تمام لحظه های این جشن خاص عکاسی و فیلم برداری شود؛ تا برای همیشه این لحظه های قشنگ را با دیدن فیلم و عکس هایش به یاد داشته باشید.

هدایای مهمانان برای میزبان

معمولاً در جشن تعیین جنسیت جنین مهمانان دعوت شده هدیه برای نوزاد نمی آورند. زیرا جنسیت جنین هنوز معلوم نشده است؛ اما معمولاً کسی دست خالی و بدون هدیه آن هم اگر ایرانی باشد به جشن و مهمانی نمی رود. به همین دلیل بهترین هدیه ای که می توانند انتخاب کنند گل یا شیرینی است. آن ها می توانند هنگام تهیه گل یا شیرینی تم میزبان را مد نظر قرار دهند.

 

شما نیز می ‌توانید برای زیبا تر کردن جشن تعیین جنسیت جنین خود به مهمانان بگویید که با توجه به حدس خود از جنسیت جنین گل یا شیرینی را به رنگ آبی و صورتی انتخاب کنند و برای شما بیاورند. آخر جشن هم می توانید به کسانی که حدس درستی زده بودند هدایای مخصوص بدهید. کسانی هم که اشتباه حدس زده بودند را با کارهایی مانند مالیدن خامه به صورتشان مجازات کنید.

 

همان طور که در ابتدای این مطلب گفتیم در جشن تعیین جنسیت جنین تم جشن، اکثراً به رنگ صورتی و آبی می باشد. اما این به این معنا نیست که یه قانون باشد. شما با سلیقه ای که دارید می توانید از تم های مختلف دیگر نیز استفاده کنید. مثلا می توانید کروات یا سیبیل را نماد پسر و لاک یا رژ لب را نماد دختر در نظر بگیرید. البته به این نکته هم توجه کنید که تهیه کردن خوراکی و تزیینات با تم آبی و صورتی بسیار آسان تر می باشد. اما در استفاده از تم های دیگر امکان دارد کمی سختی بکشید.

 

از چیزهایی که دکور شما را در جشن تعیین جنسیت جنین هیجان انگیز تر می کند، استفاده از علامت سوال در دیزاین می باشد. زیرا علامت سوال مجهول بودن جنسیت جنین را نشان می دهد. از نوشیدنی های آبی و صورتی در جشن خود می توانید استفاده کنید. این نوشیدنی ها باعث زیبا تر و جذاب تر شدن جشن می ‌شوند.

 

استفاده از بمب دودزا به رنگ آبی یا صورتی نیز آن هم در جشن های فضای باز تعیین جنسیت برای مشخص شدن جنسیت جنین مرسوم می باشد. به این صورت که تنهایی و یا همزمان با استفاده از روشی دیگر جهت تشخیص بهتر مهمانان و همچنین زیبایی بخشی به فیلم و عکس از بمب دودزا رنگی متناسب با جنسیت جنین استفاده می شود.

 

  • روش های بسیار زیاد و گوناگونی برای تعیین جنسیت جنین در جشن وجود دارد. شما می توانید از یکی از آن ها یا حتی همه آن ها استفاده کنید. همان طور که گفتیم مناسب ترین انتخاب، استفاده از بادکنک با کاغذ های رنگی و باکس بادکنک هلیومی و همچنین کیک و حتی بمب دودزا تعیین جنسیت می باشد‌.

جعبه سورپرایز با بادکنک های هلیومی

 

علاوه بر این ها کاپ کیک ها هم گزینه بسیار خوبی برای تعیین جنسیت جنین هستند. به این صورت که داخل همه کاپ کیک ها اسمارتیز یا خامه صورتی یا آبی می باشد؛ تا مهمانان با خوردن آن ها جنسیت جنین را متوجه شوند.

 

برای مهیج تر شدن جشن تعیین جنسیت جنین به مهمانان بگویید که به طور همزمان کاپ کیک ها را گاز بزنند؛ تا همگی با هم جنسیت جنین را بفهمند. تمام این تدارکات برای تعیین جنسیت بچه بستگی به این دارد که که برای چه کسی انجام داده می شود.

 

از دیگر مواردی که هیجان جشن شما را دو چندان خواهد کرد استفاده از تابلو درخت تعیین جنسیت است که مهمانان با توجه به حدس خود درباره جنسیت جنین از جوهر آبی یا صورتی برای قراردادن نشاتی بر روی تصویر درخت روی تابلو استفاده می کنند.

 

اگر در جشن تعیین جنسیت جنین می خواهید والدین جنسیت بچه را بفهمند، بهتر است از جعبه بادکنک های هلیومی یا بادکنک مشکی یا مات استفاده کنید. اگر که می خواهید پدر یا مادر جنسیت را بفهمند، بهتر است از کیک استفاده کنید. اگرهم وا لدین از جنسیت بچه با خبر هستند و قصد دارند مهمانان را نیز با خبر کنند بهتر است از کاپ کیک استفاده شود.

 

علاوه بر این ها می توانید از تخم مرغ های پلاستیکی که از وسط باز می شوند نیز استفاده کنید. به این صورت که داخل تخم مرغ ها را از کاغذهای رنگی آبی یا صورتی پر کنید و آن را به عنوان هدیه به مهمانان بدهید. تمام این روش هایی که گفته شد به سلیقه و انتخاب خود شما بستگی دارد. شما می توانید با ایده ها و راهکار هایی که در انیمیشن ها یا فیلم ها می بینید جشن بسیار هیجان انگیز و جذاب برگزار کنید. در پیچ اینستاگرام نی نی کلیپس بسیاری از جشن های ایرانی و خارجی را خواهید دید که با ایده هایی که به شما می دهد می توانید جشن خود را باشکوه تر برگزار کنید. همچنین بسیاری از وسایل فانتزی جهت برگزاری جشن بارداری ، جشن تعیین جنسیت و همچنین سورپرایز خبر بارداری در فروشگاه ما موجود است که می توانید با سفارش آنها جشن خود را ه خاطره ای ماندگار تبدیل کنید.

 

021-77527683


0930-9033212


پیج اینستاگرام


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.