دسته‌بندی نشده

استند عکس سونوگرافی بارداری

استند عکس سونوگرافی بارداری در تهران

استند عکس سونوگرافی بارداری وسیله ای جذاب است که می تواند به عنوان یادگاری از دوران خوب بارداری برای شما و حتی کودک دلبندتان تا سال ها باقی بماند. استندی که برای عکس سونوگرافی بارداری مورد استفاده قرار می گیرد،موارد استفاده آن بیشتر عبارتند از: در جشن های زیبای بارداری مانند جشن سورپرایز خبر بارداری ، جشن تعیین جنسیت بارداری ، جشن سیسمونی و… همچنین در اتاق کودک جهت تجدید خاطره و…

این استند در انواع طرح های متنوع ساخته شده و می تواند پاسخگوی هر نوع سلیقه ای هم باشد. یکی از بهترین فروشگاههای اینترنتی که می توانید در این رابطه در دنیای مجازی پیدا کنید، فروشگاه آکسسوری های جشن های بارداری و کودک نی نی کلیپس است. در ادامه مقاله به معرفی بیشتر این فروشگاه جالب و دیدنی خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

استند عکس سونوگرافی بارداری

استند عکس سونوگرافی بارداری

 

تعریف استند و کاربرد انواع استندها

استند در لغت به معنی ایستادن است. هر وسیله ای که بتواند به شکل مستقل بایستد را استند می نامند. در حقیقت به تابلو و تجهیزاتی که بتوانند به منظور زیباسازی محیط بدون داشتن تکیه گاه بایستند استند گفته می شود. استندها می توانند برای هر کالا و هر چیزی مورد استفاده قرار بگیرند. استند گلدان، استند تلویزیون و ده ها نوع دیگر. جنس استندها و طراحی آنها با توجه به نوع کاربردی که دارند متنوع است. زمانی که این استندها به تازگی وارد بازار شده بود بیشتر در رابطه با غرفه آرایی، نمایش محصولات مختلف فروشگاهی و غیر فروشگاهی و در حوزه تبلیغات مورد استفاده قرار می گرفت. اما در حال حاضر کارایی استند بسیار وسیع‌تر شده و در منازل و ادارات و محل کار هم کارایی پیدا کرده اند.

استند عکس سونوگرافی بارداری یکی از استندهایی است که کاربرد جالبی دارد. شما می توانید عکس سونوگرافی بارداری خود را در این استندها قرار داده و یاد و خاطره این روزهای زیبا را همیشه در پیش چشمان خود داشته باشید، همچنین می توانید برای میز جشن های بارداری خود مانند جشن سورپرایز خبر بارداری و یا جشن تعیین جنسیت بارداری از آن ها استفاده نمایید.

از همان روزهای ابتدایی که متوجه حضور یک تازه وارد کوچک در جمع خانوادگی خود می شوید هیجان و روزشماری برای دیدن این فرشته های کوچک هم شروع می شود. هر بار که نگاهتان به این استند و عکس سیاه و سفید درون آن بیفتد، همان هیجان روزهای ابتدایی را دوباره تجربه خواهید کرد. چه چیزی بهتر از تجربه روزانه و همیشگی یک هیجان لذت بخش آن هم برای سال های متمادی؟

خرید استند عکس بارداری در تهران 

اگر در انتظار به دنیا آمدن یک کوچولوی نازنین به سر می برید، ما به شما توصیه می کنیم حتما خرید استند عکس سونوگرافی بارداری، را در لیست خریدهای خود قرار دهید. قیمت این استندها معمولا بسیار مناسب است و شما می توانید هر تعداد که دوست داشته باشید از آنها بخرید.

برای خرید استند عکس بارداری در تهران و شهرستان های کشور نیازی نیست با این شرایط به صورت حضوری اقدام کنید و در فروشگاهها بگردید. خیلی راحت می‌توانید با کمک اینترنت از فروشگاه آنلاین و معتبر نی نی کلیپس طرح های متنوع آن را ببینید و سفارش دهید.تا به راحتی درب منزل خود دریافت نمایید.

خرید اینترنتی استند عکس سونوگرافی بارداری در تهران و شهرستان های کشور از این فروشگاه بسیار راحت است. کافیست وارد این فروشگاه شوید و در دنیایی از استندهای رنگارنگ چرخی بزنید. به طور حتم می توانید مورد خوبی را با توجه به سلیقه‌تان بیابید. شما باید مراحل سفارش اینترنتی خود را تکمیل کرده تا در سریعترین زمان ممکن خرید به دست‌تان برسد.

خریداستند عکس سونوگرافی بارداری

خریداستند عکس سونوگرافی بارداری

انواع استند عکس سونوگرافی بارداری

استند عکس سونوگرافی بارداری که با طرح های مختلفی همچون طرح های مختلفی از مادر باردار و یا لک لک و.. تزئین می‌شود، با چوب(معمولا از جنس ام دی اف) و مواد پلاستیکی ساخته می شوند. گاهی طراحی این استندها به گونه ای است که علاوه بر عکس سونوگرافی بارداری می توانید عکس کودک بعد از تولد را هم در قسمت دیگری از همان قاب قرار دهید. به این ترتیب می توانید تصویر فرزند دلبندتان را قبل و بعد از تولد همزمان با هم داشته باشید و از دیدن اینهمه عظمت شگفت زده شوید.

بعد از خرید استند عکس بارداری می توانید آن را هم در اتاق کودک و هم بر روی میز خاطره بگذارید. بعضی از طرح هایی که بر روی این استندها به کار می رود، نقش مادر و پدر در کنار یکدیگر است. این طرح یکی از جذاب ترین طرح هاست. اینکه پدر و مادری در انتظار فرزند کوچکشان هستند و آن فرزند کوچک هم در حال پرورش در وجود مادر است. این طرح می تواند تا سال ها یادآور علاقه و محبتی باشد که بین این زوج در جریان بوده است و نتیجه آن شده کودکی که در مقابل چشمانشان در حال رشد و نمو است.

استند عکس سونوگرافی بارداری روشی برای سورپرایز خبر بارداری

استند عکس سونوگرافی بارداری علاوه بر اینکه می تواند لحظات شیرین بارداری را به یادگار بر روی میز شما نگهداری کند، می تواند روش جالبی برای سورپرایز کردن اطرافیان خود در رابطه با سورپرایز خبر بارداری‌تان باشد. به این نحو که می توانید با قرار دادن عکس سونوگرافی بارداری در این قاب های زیبا و قرار دادن آن مقابل چشم همسر خود به این وسیله این خبر شادی آفرین را به شکل غیر مستقیم به او اعلام کنید. حتم داشته باشید که این روش می تواند از ترتیب دادن یک جشن دو نفره هم جذاب تر و به یادماندنی تر باشد. سبکی خاص که می تواند تا همیشه این روز را در ذهن همسر و یا اطرافیان‌تان زنده نگه دارد.

در رابطه با فروشگاه نی نی کلیپس بیشتر بدانید

علاوه بر خرید استند عکس سونوگرافی بارداری از این فروشگاه می توانید دیگر لوازم و اکسسوری های مربوط به دوران بارداری و حتی بعد از تولد کودک‌تان را هم از آن تهیه کنید. اکسسوری های مختلفی برای این دوران وجود دارد. مانند بالش بارداری، بالش ضد خفگی نوزاد، دفترچه خاطرات دوران بارداری تا کودکی، پستونک ، بادکنک های مناسب جشن های بارداری و ده ها نوع وسیله و تجهیزات دیگر. همچنین اگر علاقه مند به برگزاری جشن دوران بارداری هستید می توانید اکسسوری های مربوط به این جشن ها را هم از نی نی کلیپس تهیه کنید.

وجود استند عکس سونوگرافی بارداری در این جشن ها می تواند به مراسم شما جلوه خاصی بدهد. جشن تعیین جنسیت و یا سیسمونی هم از جشن هایی است که در کشور ما رواج پیدا کرده است. حتی شما می توانید در جشن تولد کودک‌تان در سال‌های بعد هم از این استند استفاده کنید.

استند عکس سونوگرافی بارداری روشی برای سورپرایز خبر بارداری

استند عکس سونوگرافی بارداری روشی برای سورپرایز خبر بارداری

فروشگاه اینترنتی نی نی کلیپس در تهران به عنوان یکی از بهترین مراکز معتبر خرید وسایل (انواع آویزها، آلبوم و شجره نامه خاطرات بارداری تا کودکی ، استند عکس سونوگرافی بارداری ، بادکنک های تعیین جنسیت ، بمب دود زا ، درخت تعیین جنسیت بارداری و… ) ، تم جشن تعیین جنسیت بارداری و اکسسوری های فانتزی اتاق کودک  را در اشکال مختلف و متفاوت عرضه می کند. شما می توانید با خیال راحت و بدون خارج شدن از منزل، به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت نمایید. را می توانید از این فروشگاه به صورت آنلاین خریداری نمایید.

 

 ۰۲۱۷۷۵۲۷۶۸۳

۰۹۳۰۹۰۳۳۲۱۲

nini_clips@   

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.