جشن تعیین جنسیت

جشن تعیین جنسیت چیست ؟

این جشن توسط افرادی که در آستانه ی بچه دار شدن هستند خصوصاً والدینی که برای اولین بار می خواهند تجربه شیرین پدر و مادر شدن را داشته باشند، برگزار میشود. هر کسی فقط یکبار می تواند این لحظه را تجربه کند، بنابراین ثبت چنین لحظه تکرار نشدنی بسیار زیباست.هدف از این جشن غافلگیر کردن مادر و پدر توسط یکی از اقوام نزدیک که برگزاری جشن به عهده اوست، می باشد.

پدر و مادر یا به همراه یک دوست یا فامیل سونوگرافی میروند یا به دکتر میگویند قصد جشن گرفتن دارند و میخواهند از جنسیت بی اطلاع باشند.

در نتیجه دکتر جواب سونوگرافی را به گروه ما یا یکی از نزدیکان زوج میدهد تا تدارک جشن را ببینند.

در این جشن همه تزیینات و المان ها مانند، کیک، وسایل پذیرایی، بادکنک ها، و … به دو رنگ اصلی صورتی ( نماد دختر) و آبی ( نماد پسر ) انتخاب می شوند.

اضافه شدن یک عضو جدید به خانواده هیجان خاصی دارد، خصوصاً برای خانوادهایی که اولین فرزندشان به دنیا می آورند، اینکه فرزندشان پسر باشد یا دخترمی تواند بر روی سبک زندگی و آینده پیش روی آنها تاثیر بگذارد. بنابراین این جشن حال و هوای بسیار خاصی دارد.

در جشن مشخص شدن جنسیت هیچ کس از جنسیت جنین خبر ندارد، حتی پدر و مادر، فقط ما و یکی از اقوام نزدیک که مسئولیت برگزاری جشن به عهده اوست از جنسیت نوزاد مطلع است.

وظیفه اصلی ما اعلام جنسیت جنین به پدر و مادر و مهمانان با روش ها و سورپرایزهای ویژه است.

جشن به چندین روش برگزار میشود با کیک یا بادکنک تعیین جنسیت و یا دود رنگی و …

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.