جشن تعیین جنسیت

ایده های خلاقانه برای برگزاری جشن بارداری

ایده های خلاقانه برای برگزاری جشن بارداری در تهران

یکی از مهمترین مسائلی که پس از بارداری برای زوجین مطرح می‌شود، جنسیت نوزاد است. بسیاری از خانواده‌ها تمایل دارند فرزندشان دختر یا پسر باشد. به همین دلیل بی صبرانه منتظر مشخص شدن این موضوع هستند. این مسئله آن قدر اهمیت دارد که برخی بلافاصله پس از هفته ۱۵ بارداری که جنسیت جنین تعیین می‌شود، اقدام به برگزاری جشن بارداری می‌کنند.

اگر شما هم به دنبال اجرای جشن تعیین جنسیت بارداری هستید، در این مقاله می‌خواهیم به چند ایده بپردازیم تا مراسم خود را با جذابیت بیشتری برگزار کنید. پیشنهاد می‌کنم این ایده‌ها را حتما مطالعه کنید.

ایده خلاقانه برای برگزاری جشن بارداری

ایده‌های جذاب برای برگزاری جشن بارداری

قطعا ایده‌های زیادی برای برگزاری یک جشن بارداری هیجان انگیز و به یادماندنی وجود دارد. در این مطلب برخی از جدیدترین ایده‌هایی که بسیاری از زوجین مراسم خود را با آن‌ها برگزار می‌کنند، مطالعه می‌کنید:

تعیین جنسیت کودک با گل سینه

یکی از ایده‌های جذاب برای جشن تعیین جنسیت طراحی گل‌های سینه است. می‌توانید این گل‌ها را به دو رنگ صورتی و آبی بسازید و از مهمان‌ها دعوت کنید با توجه به حدس خود از جنسیت کودک آن‌ها را روی سینه نصب کنند. در این صورت تعیین جنسیت بچه تا پایان مهمانی مثل یک راز باقی خواهد ماند. در پایان جشن می‌توانید به عنوان مثال اعلام کنید: ((کسانی که گل سینه آبی دارند، برنده هستند.)) حتی با کمی خلاقیت بیشتر می‌توانید به یکی از برندگان با قرعه کشی جایزه دهید.

تعیین جنسیت کودک با کیک

اشتباه نکنید. منظور ما این نیست که روی کیک جنسیت فرزندتان را درج کنید، بلکه شما باید به دنبال سورپرایز مهمان‌ها باشید. برای این کار ایده‌های زیادی وجود دارد. می‌توانید خامه داخل کیک را به رنگ صورتی یا آبی دربیاورید. یکی دیگر از ایده‌ها  قرار دادن اسمارتیزهایی به رنگ آبی یا صورتی در داخل کیک است.

کیک جشن تعیین جنسیت جنسیت کودک در بارداری

جشن بارداری با بادکنک‌های رنگی درون جعبه

کار خلاقانه‌ای که بسیاری از افراد نیز در جشن بارداری انجام می‌دهند، استفاده از بادکنک‌های رنگی است. ابتدا باید تعداد زیادی بادکنک آبی یا صورتی را باد کنید و آن‌ها را داخل یک صندوق یا جعبه مخفی نمایید. در اواسط جشن می‌توانید درب صندوق یا جعبه را باز کنید تا جنسیت کودک برای همه مشخص شود.

البته روش دیگری نیز برای سورپرایز مهمان‌ها با بادکنک در جشن تعیین جنسیت مرسوم است. می‌توانید بادکنک‌ها را باد کنید و برای تعیین دختر یا پسر بودن فرزندتان از ریسه‌های رنگی در داخل آن استفاده کنید. با ترکیدن بادکنک جنسیت مشخص خواهد شد.

جشن بارداری با تخم مرغ شانسی

اگر به فکر غافلگیر کردن مهمان‌ها هستید، می‌توانید از چالش تخم مرغ استفاده کنید. داخل تخم مرغ‌ها را با کاغذهای آبی یا صورتی پر کنید و از آن‌ها بخواهید قبل از باز کردن تخم مرغ حدس خود را بیان کنند. این روش یک ایده جالب است که می‌تواند جشن شما را چندین برابر جذاب‌تر کند.

 

جشن بارداری با تابلو درخت تعیین جنسیت

اگر میخواهید هیجان جشن را بیافزایید حتما از تابلو درخت تعیین جنسیت استفاده کنید. روش استفاده به این صورت است که مهمانان با توجه به حدسی که از جنسیت دارند از جوهر صورتی یا آبی استفاده می کنند تا اثر انگشت خود را بر شاخه های درخت درون تابلو بزنند و در نهایت با توجه به خودنمایی رنگ آبی یا صورتی حدس اکثریت مهمانان مشخص می شود.

جشن بارداری با بادکنک علامت سوال تعیین جنسیت

یکی از روش های مرسومی که امروزه دیده می شود استفاده از بادکنک تعیین جنسیت بارداری است که تشکیل شده از یک بادکنک بزرگ مشکی است که روی آن عموما یک علامت سوال است و درون آن با توجه به جنسیت جنین آبی یا صورتی است که می توان با باد هلیومی و یا معمولی باد شود و در نهایت در جشن تعیین جنسیت در موعد مقرر توسط پدر و مادر جنین بادکنک ترکیده می شود و مهمانان از جنسیت عضو جدید خانواده با خبر می شود. بادکنک علامت سوال جشن تعیین جنسیت نیز در فروشگاه ما موجود می باشد.

 

جشن بارداری با بمب دودزا تعیین جنسیت

شما خصوصا در مواردی که جشن خود را درون باغ یا فضای باز می گیرید بمب دودزا صورتی و یا آبی با توجه به جنسیت جنین، بسیار کاربردی و زیبا عمل خواهد کرد. چرا که با آتش زدن سر این بمب های دودزا(حتی همزمان با ترکاندن بادکنک تعیین جنسیت) و پخش شدن رنگ درون بمب جنسیت جنین مشخص خواهد شد.

 

تزئین جشن تعیین جنسیت

بسیاری از زوج‌ها از همان ابتدا تمام وسایل جشن را مطابق جنسیت فرزند خود تهیه می‌کنند. مثلا اگر فرزندشان پسر باشد، تمام وسایل مراسم از جمله بادکنک، ریسه رنگی و کیک و کاغذ کادو به رنگ آبی خریداری می‌شود. در واقع تم مراسم با توجه به جنسیت بچه به رنگ صورتی یا آبی در خواهد آمد. در این صورت بر خلاف روش‌های قبلی مهمان‌ها بلافاصله پس از حضور در مراسم متوجه دختر یا پسر بودن فرزندتان می‌شوند. شما می توانید تمام وسایل و اکسسوری های مربوط به جشن های بارداری خصوصا جشن تعیین جنسیت را از فروشگاه اکسسوری جشن ، بارداری و کودک به صورت اینترنتی سفارش دهید.

ایده هایی برای جشن تعیین جنسیت

جشن بارداری با کاپ کیک رنگی

یک ایده دیگر برای برگزاری هر چه جذاب‌تر جشن تعیین جنسیت ساختن کاپ کیک‌هایی به رنگ صورتی و آبی است. می‌توانید از مهمان‌ها بخواهید جنسیت فرزندتان را حدس زده و کاپ کیک ها را بخورند. در این صورت با توجه به اسمارتیزهایی که در داخل خوراکی قرار دارد، جنس کودک مشخص می‌شود.

برگزاری مسابقه در مراسم بارداری

یک روش دیگر برای افزایش هیجان جشن بارداری قرار دادن ۲ صندوق در درب‌های ورودی سالن یا محل برگزاری جشن است. از مهمان‌ها تقاضا کنید که پس از ورود به مجلس نام و مشخصات خود را روی کاغذ نوشته و حدس خود را نسبت به جنسیت کودک بنویسند. آن‌ها باید کاغذهای خود را در داخل صندوق آبی یا صورتی بر حسب حدس خود بیندازند. در انتهای جشن از صندوقی که جنسیت فرزند مربوط به آن است، قرعه کشی کنید تا به عنوان برنده مسابقه معرفی شود. می‌توانید به او یک هدیه بدهید یا او را به یک شام دعوت کنید.

فیلمبرداری از مراسم تعیین جنسیت

بعد از تعیین جنسیت کودک می‌توانید از حاضرین عکس و فیلم یادگاری بگیرید. در فیلم از آن‌ها نظرشان را درباره فرزند آینده‌تان بپرسید و اجازه دهید احساسات خود را بیان کنند. سوال درباره آینده شغلی فرزند و یا خصوصیات رفتاری می‌تواند یک فیلم خاطره انگیز باشد. تماشای این فیلم در سال‌های آتی برای کودک شما جالب خواهد بود و قطعا از شما بابت آن تشکر خواهد کرد.

ما مفتخریم که عنوان یکی از بهترین آتلیه های شرق تهران را به شما معرفی و پیشنهاد کنیم ، تا برای تهیه کلیپ تعیین جنسیت بارداری و ثبت عکس جشن تعیین جنسیت بارداری در منزل ، فضای باز و آتلیه در کنار شما باشند. آتلیه کودک و بارداری ترمه با ارئه خدمات با کیفیت و نداشتن سقف خرید و دارا بودن دکورها و لباسهای متنوع و دارای رنگبندی ، رضایت مشتریان خود را کسب نموده است.برای تایید این ادعا میتونید نمونه کارهای ایشان را در بخش های مختلف وبسایت و پیج اینستاگرام آتلیه کودک و بارداری ترمه ملاحظه نمایید.

نتیجه گیری

هیچ چیز مانند اضافه شدن یک عضو تازه به خانواده لذت بخش نیست. شنیدن خبر پدر یا مادر شدن بسیار هیجان انگیز است، اما موضوعی که پس از پی بردن به این مسئله اهمیت زیادی دارد، تعیین جنسیت وی می‌باشد. این موضوع آن قدر مهم است که بسیاری از زوجین تصمیم می‌گیرند برای تعیین جنسیت فرزند خود جشن بگیرند. ایده‌های زیادی برای برگزاری هرچه جذاب‌تر این مراسم وجود دارد که در این مقاله به برخی از آن‌ها پرداخته شد.

اگر شما هم به دنبال برگزاری یک جشن بارداری به یادماندنی هستید، قطعا نیاز به خرید وسایل تم تزئینی و ظروف جشن تعیین جنسیت، بادکنک علامت سوال تعیین جنسیت، بادکنک فویلی و رنگی ، ریسه رنگی ، بمب دودزا تعیین جنسیت ، استند عکس بارداری، تابلو درخت تعیین جنسیت، سایر اکسسوری‌ها دارید. فروشگاه اکسسوری های جشن های بارداری و کودک نی نی کلیپس به عنوان مرجع فروش این لوازم می‌تواند در برگزاری هر چه بهتر این جشن به شما کمک کند.

021-77527683


0930-9033212


پیج اینستاگرام


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.